Prezent dla dziewczyny

Różne sprawy, nie koniecznie związane z hiphopem

Re: Prezent dla dziewczyny

Postprzez kazik2232 » 8 sie 2018, o 12:15

Ja swojej wybrance sprawiłem nowy primer. Jeżeli Twoja partnerka też interesuje się kosmetycznymi sprawami to może fajnie pójść w tym kierunku?
Ostatnio edytowano 20 wrz 2018, o 14:03 przez kazik2232, łącznie edytowano 1 raz
kazik2232
 
Posty: 1
Dołączył(a): 8 sie 2018, o 12:12

Re: Prezent dla dziewczyny

Sponsor

Sponsor
 

Re: Prezent dla dziewczyny

Postprzez Olgis » 9 sie 2018, o 08:00

A może jakieś rośliny doniczkowe. Też dobry pomysł na prezent dla dziewczyny.
Olgis
 
Posty: 4
Dołączył(a): 9 sie 2018, o 07:56

Re: Prezent dla dziewczyny

Postprzez opatka » 10 sie 2018, o 18:46

Polecam masaż Mokotów. Można się naprawdę fajnie zrelaksować po ciężkim tygodniu, zapomnieć na chwilę o codzienności i pobyć z kimś sam sa sam:) Czasem taka ucieczka od ludzi jest wręcz wskazana!
opatka
 
Posty: 6
Dołączył(a): 19 lip 2018, o 17:51

Re: Prezent dla dziewczyny

Postprzez moncias » 12 sie 2018, o 19:17

Nie wiem czy body wyszczuplające to trafiony prezent :lol: :lol: Ja bym się troszkę obraziła
moncias
 
Posty: 4
Dołączył(a): 12 sie 2018, o 19:16

Re: Prezent dla dziewczyny

Postprzez KamilOl » 13 sie 2018, o 12:36

Bardzo ciekawe pomysły można znaleźć w tym artykule http://ja-kobieta.pl/idealny-prezent-dla-przyjaciolki/. Do mnie bardzo przemawia kupno biletu na koncert ulubionego zespołu, albo karnet do SPA. Myślę, że z takiego prezentu każda kobieta by się ucieszyła.
KamilOl
 
Posty: 10
Dołączył(a): 12 kwi 2018, o 10:52

Re: Prezent dla dziewczyny

Postprzez Shakkok » 14 sie 2018, o 12:43

Zabierz ją na wspólną wycieczkę np. do SPA ;) moim zdaniem fajna opcja na prezent!

______________
http://www.bookcrossing.com/mybookshelf/hammerman_tech/
Shakkok
 
Posty: 1
Dołączył(a): 14 sie 2018, o 12:41

Re: Prezent dla dziewczyny

Postprzez ynos89 » 15 sie 2018, o 22:28

A może torba plażowa, ale nie taka klasyczna, a żeglarska? Nie wiem, czy wiecie o jakiej pisze. Taką torbę możecie kupić w tym sklepie https://www.codezero.pl/product-pol-34- ... azowa.html . Torby nie są tanie, ale są warte swojej ceny, bo sa wykonane z bardzo wysokiej jakości materiałów, są bardzo estetycznie i solidnie uszyte. Sama mam taką i jest to szczerze mówiąc moja ulubiona torba.
ynos89
 
Posty: 65
Dołączył(a): 7 gru 2017, o 14:38

Re: Prezent dla dziewczyny

Postprzez zbych » 16 sie 2018, o 06:30

A może zwykłe kwiaty i czekoladki, dziewczyny lubią takie rzeczy :) niby banalne ale zawsze cieszy :o


________________________
dietetyk Wrocław
Ostatnio edytowano 24 sie 2018, o 17:51 przez zbych, łącznie edytowano 1 raz
zbych
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16 sie 2018, o 06:28

Re: Prezent dla dziewczyny

Postprzez balerina89 » 22 sie 2018, o 19:06

Niby tak, ale można bardziej zabłysnąć... Przykładowo jakąś fajną kolacyjką w ładnej restauracji? Przykładowo Bubbles? Jest to miejsce bardzo przytulne, eleganckie, obsługa bardzo miła. Na zamówione jedzenie nie czekaliśmy długo, a smakowało wyśmienicie... Normalnie palce lizać, wszystko perfekcyjnie doprawione. Warto tam się wybrać na obiad czy też kolację.
balerina89
 
Posty: 34
Dołączył(a): 10 cze 2018, o 06:53

Re: Prezent dla dziewczyny

Postprzez heniutek » 27 sie 2018, o 07:19

A może przypadłaby jej do gustu jakaś listonoszka? Dziewczyny lubią torebki i mogą ich mieć w domu każdą ilość! Myślę, że warto przeglądnąć, jakie są dostępne wzory i dopasować taką, która będzie jej się podobała i będzie pasować do jej stylu. Takie prezenty są zawsze przez dziewczyny mile widziane.
heniutek
 
Posty: 24
Dołączył(a): 3 cze 2018, o 10:08

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Hydepark

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości